вівторок, 10 листопада 2015 р.

Модуль 2.

Працюючи на модулем 2, я створила публікацію вчителя про метод проектів для учнів і для батьків,
Із задоволенням працюючи над буклетом, я звернула увагу аудиторії на вміннях та якостях , якими необхідно володіти людині у 21 сторіччі, наголосила на перевагах методу проектів у навчанні, пояснила батькам, що собою являє метод проектів. Для учнів вказала тему проекту і проанонсувала, що вони отримають в результаті спільної роботи.

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
детальніше зрозуміти, що таке навички учнів ХХІ століття,
зрозуміти, що при розгляді піраміди Блума треба наводити приклади аналуз, синтезу, а не лише розглядати ключові слова щодо навичок мислення високого рівня.

Цей модуль допоміг мені уточнити тематичні  запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме
 Оцінювання учнів З-Х-Я-Д,
 Організаційна діаграма,
 Взаємооцінювання в групах за стратегією 3-2-1.

1 коментар:

  1. обдумать стратегии оценивания, конечно, можно было бы и здесь, а вот сами документы - из модуля 3)))

    ВідповістиВидалити