четвер, 12 листопада 2015 р.

Модуль 5. 


Цей модуль допоміг мені обдумати на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити уваг вчителя у під час навчання. Стати на позицію учня мені допомогло створення учнівської презентації з точки зору учня. Така практика корисна тим, що одразу видно, чітко чи неточно вчитель поставив тематичні питання, сформулював хід роботи над проектом, склав лист аналізу роботи учнів . Та ще й можна показати створену презентацію учням для прикладу.
Цей модуль допоміг мені уточнити оцінювання учнів в проекті, а саме як залучати учнів до процесу оцінювання через запитання для рефлексії, лист аналізу робои учнів над проектом.


1 коментар:

  1. а наскільки важким чи цікавим було завдання оцінити чужу роботу за стратегією 3-2-1?

    ВідповістиВидалити