неділя, 15 листопада 2015 р.

Рефлексія навчання на курсі.

Свої враження мені висловити легко, бо очікування співпали з результатами.
Курс допоміг мені уточнити, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підвищення пізнавальнї активності під час вивчення та викладання математики.

Курс допоміг мені з’ясувати, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.Сучасні інтернет-технології надають учителю багато різноманітних інструментів як для підтримки навчання так і для оцінювання:
для оцінювання можна використовувати он-лайн тести, опитування;
для публікації учнівських робіт - Вікі-сайти та блоги;
для розміщення мультимедійних файлів - Picasa та YouTube;
для комунікації учнів - соціальні мережі, Скайп тощо.На мій погляд, найкращим засобом для використання у навчальному процесі є Вікі-сайти.

Працюючи, спробувала себе в ролі фасилітатора - спланувала роботу учнів, знайшла джерела інформації, до яких рекомендую звернутися при роботі над проектом. При цьому сама закріпила вміння шукати необхідну інформацію, аналізувати, диференціювати її для учнів. щодо оцінювання, цікавим було оцінювання учнівської роботи з використанням стратегії 3-2-1, я взяла цю стратегію до своєї методскарбнички.

Звісно, придумати і підготувати , і провести якісний проект з учнями, щоб і результату навчання згідно програми досягнути, і зацікавити дітей, і дати їм можливість навчатися самим, нелегко. Але, мені здається, якщо уже є якісь наробки, то далі справа йде легше, адже форми оцінювання можна залишати, взаємооцінювання за стратегією 3-2-1 теж. В будь-якому випадку, навчання з використанням ІКТ - це дорога в майбутнє освіти, а ми нею вже крокуємо.

Немає коментарів:

Дописати коментар