середа, 11 листопада 2015 р.

Модуль 3.

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання формуючого оцінювання при роботі над навчальним матеріалом, а саме: не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь та навичок, а й досягнення інших цілей, як то:
1.Визначення навчальних потреб учнів
2. Спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та співробітництва
3. Відслідковування прогресу в навчанні учнів
4. Перевірка розуміння учнями особливостей власного мислення та спонукання їх до самопізнання Підсумкове оцінювання
5. Перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок.
Таке постійне оцінювання починається з попереднього оцінювання знань та вмінь учнів на початку роботи учнів над темою і продовжується впродовж всього вивчення теми. Вчителі використовують інформацію з такого оцінювання для того, щоб коригувати своє викладання та забезпечувати правильне виконання учнями завдань.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати Само та взаємооцінювання для утворення персональних навчальних траєкторій учнів Я думаю, що коли коли вчителі регулярно залучають учнів до збору та перевірки такої інформації про своє навчання, вони допомагають їм ставати відповідальними, самостійними та незалежними учнями. Підсумкове оцінювання –це таке оцінювання, яке проводиться наприкінці навчальної теми або проекту. Таке оцінювання може допомогти отримати важливу інформацію щодо всього процесу навчання, яка потрібна для аналізу організації та проведення навчання. Вчителі можуть знайти слабкі місця в викладанні курсу, над якими необхідно попрацювати більш ґрунтовно протягом майбутніх навчальних тем та вже з майбутніми учнями. Учні можуть визначити свої проблемні місця та поставити цілі щодо свого подальшого навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар