середа, 11 листопада 2015 р.



Модуль 4.


Матеріал, викладений в цьому модулі, допоміг мені у плануванні та корегуванні деяких нюансів проекту. Я зрозуміла, що слід чітко розділяти вимоги до підготовки та завдання для дітей різних груп, особливу увагу звертаючи на обдарованих діток та на дітей з особливими потребами в навчанні.
Якщо я, як вчитель, чітко пропишу в презентації завдання для груп, порядок роботи, очікувні результати, то робота дійсно буде продуктивною і результативною.
Також я нарешті зрозуміла свою роль фасилітатора - уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.

Немає коментарів:

Дописати коментар